Gyógyítás: 10+1 tipp, hogy energikus maradj

Szeretettel köszöntelek a Gyógyításról másképp Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 7129 fő
  • Képek - 218 db
  • Videók - 126 db
  • Blogbejegyzések - 435 db
  • Fórumtémák - 62 db
  • Linkek - 303 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Gyógyításról másképp Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Gyógyításról másképp Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 7129 fő
  • Képek - 218 db
  • Videók - 126 db
  • Blogbejegyzések - 435 db
  • Fórumtémák - 62 db
  • Linkek - 303 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Gyógyításról másképp Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Gyógyításról másképp Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 7129 fő
  • Képek - 218 db
  • Videók - 126 db
  • Blogbejegyzések - 435 db
  • Fórumtémák - 62 db
  • Linkek - 303 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Gyógyításról másképp Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Gyógyításról másképp Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 7129 fő
  • Képek - 218 db
  • Videók - 126 db
  • Blogbejegyzések - 435 db
  • Fórumtémák - 62 db
  • Linkek - 303 db

Üdvözlettel,
Keczánné Macskó Piroska
Gyógyításról másképp Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

 

Bizonyára te is szeretnél kevésbé fáradt lenni estére, és csökkenteni a munkahelyi stresszt. Ha igen akkor az alábbi kineziológiából merített ötletek a segíthetnek, hogy energikusabb legyél a nap végére.

 

  1. Mielőtt reggel felkelnél, fogd meg a homlokod, és tarkód, majd képzeld el milyen feladatok várnak rád aznap. Ha végiggondoltad, még tartsd egy percig ebben a helyzetben a kezd, majd egy mély levegővétellel fejezd be ezt a gyakorlatot. Ez segít oldani a stresszt, és hatására könnyebben fogod megélni a lehetséges akadályokat.

 

  1. Amikor feszültnek érzed magad, ülj egy egy kicsit. Vegyél 16 db mély lélegzetet úgy, hogy közben a hasadra teszed a kezed, A belégzésnél figyeld, ahogy a mellkasod, és a hasad megemelkedik.

 

  1. Mielőtt elindulnál reggel a munkába masszírozd meg a kulcs csontod alatti pontokat a gerincedhez közel. Ha a tenyered kinyitod, akkor a hüvelykujjad, és a mutatóujjad által bezárt terület két pontja lesz a megfelelő távolság, ahol egy kis mélyedést is találsz. Általában egyik vagy másik oldal egy kicsit fájdalmas is szokott lenni. Tehát a hüvelykujjaddal, és a mutatóujj, és a középső ujjaddal masszírozd kétoldalt. Eközben pedig tedd a másik kezed a köldöködre. Majd váltott kézzel is csináld meg ugyanezt.

 

  1. A nap folyamán igyál sok vizet, lehetőleg szénsavmenteset. Ez oldja a feszültséget az izmaidban.

 

  1. Ha nagyon fáradtnak érzed magad, akkor próbálj egy pár percre elvonulni. Csukd be a szemed, és képzeld magad egy csodálatos helyre, ahol szívesen lennél. Figyeld meg mit látsz, hallasz. Milyen a levegő illata? Képzeletben egyél valami finomságot, amit egyébként nem ennél meg pl. egy nagy adag fagylaltot. Egy pár percet tölts el ezzel a csodaszép képpel, majd egy nagy levegővel nyisd ki a szemed.

 

  1. Gazdálkodj jól az időddel. Ha valamit nem tudsz elvégezni aznap, bátran mond nemet. Hogyan? Pl. Állj ellent a késztetésnek, hogy azonnal válaszolj!

 

  1. Tűzz ki rövid távú célokat, és határozd meg a fontossági sorrendjüket. Ez segít hogy jól oszd be az időd, és nem fogod túlvállalni magad.

 

  1. Ne halogass! Ez sajnos olyan hiba, amit sokan elkövetünk, én magam sem vagyok kivétel. Ha azonban kijelölsz egy napot a héten, amikor nem halogatsz, akkor csak aznap több mindet el fogsz majd végezni az eddig félretett munkákból. Ettől a nap végére nagyon elégedettnek fogod érezni magad.

 

  1. Hagyj időt az étkezésre. Mivel a stressz amúgy is megterhelést jent a szervezetnek, ne tetézd még ezt a gyorsan bekapott reggelivel, vagy ebéddel. Legyen az evés öröm, és próbáld meg az ízeket figyelni, miközben eszel. Lassan, jól megrágva minden egyes falatot te magad is nyugodtabb elszel, és emésztőrendszered is kevésbé lesz megterhelve.

 

  1. Dolgoztasd meg az állkapcsod. Na nem nem az evésre gondolok most, hanem arra, hogy stresszben bizony az állkapcsunk megfeszül. Ezért napközben jusson eszedbe néhányszor leereszteni az álladat, és ellazítani. Pl. Fújj képzeletben néhány lufit föl, és a levegő kifújásakor képzeld el, ahogy a benned lévő feszültséget ebbe a lufiba fújod. Ezután képzeletben engedd a lufikat, és nézd ahogy távolodnak, majd eltűnnek.

 

  1. Állj kis terpeszbe, és karjaidat tartsd egészen lazán, mintha rongybaba lennél. Majd kezd el lengetni a jobb kezed a bal lábad felé keresztirányba, majd fordítva. Tekeredjen közben a derekad, és a csípőd, és élvezd ahogy a nyakizmaid is ellazulnak. Mintha a karjaidat el akarnád dobni. Ez a gyakorlat a váll, és nyakizmait is ellazítja, valamint a két agyféltekét is összehangolja, ami segíti a koncentrációt, és a munkát id.

 

 

Címkék: egészség gyógyítás kineziológia

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Horváth Lászlóné üzente 8 éve

Nagyon jók ezek a gyakorlatok kedves Andrea! Gyakorlom én is most már őket!
Köszönet érte.

Válasz

Simon Lajosné üzente 8 éve

Kedves Andrea! Nagyon köszönöm Neked a 10 + 1-et. Sajnos sokan túl vállaljuk magunkat
és ha valami elmarad, az frusztrálhatja az embert és ettől stresszes lehet, ami már izomfeszültséget, fájdalmat okozhat. És ekkor jönnek a fájdalomcsillapítók, pedig mennyi
vel jobbak a lazító gyakorlatok, amiket ajánlasz. Sajnos ebben a felgyorsult, rohanó világban az ember próbálja felvenni a sebességet, nehogy lemaradjon valamiről. Pedig mennyivel kiegyensúlyozottabbak lennénk, ha megelégednénk azzal, amit eltudunk végezni. Ha naponta 1 embernek tettünk valami jót, akár saját magunknak, örüljünk neki. És ne azon sresszeljünk, hogy mi mindent nem csináltunk meg.
Van 1 közmondás "magyar ember evés közben nem beszél", hanem élvezi az étel ízét,
gyönyörködik a színeiben, ha ezt figyelembe vennénk, talán kevesebb emésztőszervi prob
lémánk lenne. Az elvonulás gondolatban nagyon jó gyakorlat, elcsendesíti az elmét és
ellazít, én is szoktam gyakorolni, működik és nagyon jó.
Ennyit szerettem volna hozzátenni és még egyszer köszönöm, ügyesen összeszedted ezt
a 10 + 1-et
Anikó Sné

Válasz

Háló Lénárdné üzente 8 éve

Nagyon köszönöm a 10 +1-et, remek gyakorlatok, szivesen gyakorlom is őket !!! :-))

Válasz

hinrichsen erika üzente 8 éve

igen,, nagyon hatásos depresziora is

Válasz

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu