Szeretettel köszöntelek a Gyógyításról másképp Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 6946 fő
  • Képek - 466 db
  • Videók - 216 db
  • Blogbejegyzések - 535 db
  • Fórumtémák - 55 db
  • Linkek - 84 db

Üdvözlettel,

Gyógyításról másképp Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Gyógyításról másképp Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 6946 fő
  • Képek - 466 db
  • Videók - 216 db
  • Blogbejegyzések - 535 db
  • Fórumtémák - 55 db
  • Linkek - 84 db

Üdvözlettel,

Gyógyításról másképp Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Gyógyításról másképp Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 6946 fő
  • Képek - 466 db
  • Videók - 216 db
  • Blogbejegyzések - 535 db
  • Fórumtémák - 55 db
  • Linkek - 84 db

Üdvözlettel,

Gyógyításról másképp Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Gyógyításról másképp Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 6946 fő
  • Képek - 466 db
  • Videók - 216 db
  • Blogbejegyzések - 535 db
  • Fórumtémák - 55 db
  • Linkek - 84 db

Üdvözlettel,

Gyógyításról másképp Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

Sok esetben az alvászavar önálló probléma, de lehet szervi vagy lelki megbetegedés tünete is.

Nem kielégítő mennyiségű és/vagy minőségű alvás, ami jelentős ideig fentáll, magába foglalja az elalvási, átalvási nehézséget, vagy nagyon korai felébredést. Insomnia számtalan mentális zavar közös tünete, és csak akkor kell ide besorolni, ha az alapvető zavar (szindróma) mellett, a klinikai képet az alvászavar uralja.

Alternatív megoldásokat is lehet alkalmazni az alvás javítására, de bármilyen természetes készítmény, módszer használata előtt, nem árt egy orvossal konzultálni.

Néhány alternatív lehet lehetőség:

Valeriana (Valeriana officinalis, macskagyökér): kapható teaként, folyékony kivonatként, kapszula formában. Alvás előtt egy órával érdemes bevenni. De nem hat azonnal, két három hét szükséges a hatás kifejtéséhez. Sajnos nem hat mindenkinél, elég sok a mellékhatása, és sok kontraindikációja is van.

Melatonin: egy a test által is termelt hormon, a mi az alvás-ébrenlét cirkadián ritmusát szabályozza

Kava: gyógynövény, bár én nem választanám, májelégtelenséget okozhat

Diéta: coffein, kerüljük a kávét,teát más coffeintartalmú készítményeket; ne együnk sok édeset lefekvés előtt; együnk triptofántartalmú ételeket, magnéziumtartalmú ételeket

Relaxáció: yoga, lazító tornagyakorlatok, vizuális relaxáció

Aromaterápia: levendula, pár szál a párna alá, pár csepp olaj a fürdővízbe, teaként, tinkturaként, lekvárban. Gyorsan hat, gyorsítja az elalvást, hosszítja az alvásidőt, növeli az alvás mélységét és felfrissülést nyújt. Nőknél jobban hat, mert érzékenyebbek az illatokra. Hasonló hatású a kamilla és a ylang-ylang is.

Fényterápia: ha nehéz az elalvás, érdemes reggel egy sétát tenni, hogy a test több fényt érzékeljen, ha korai az ébredés ugyanez segíthet késő délután. A fénynek a melatonin szintézis cirkadián ritmusának szabályozásában van szerepe.

Zeneterápia: lassú zene, főleg ha zongorajáték :)

Mozgás: itt nem a túlzott,fárasztó mozgásról van szó, mert az adrenalinfelszabaduláson keresztül fokozza az álmatlanságot

Akupunktúra: növeli a melatonin szintjét

Ayurveda: erről majd egy másik posztban, elég bonyolult a dolog

Feng Shui: az ágyat úgy kell elhelyezni, hogy ne legyen sarokban, ne az ajtóval szemben legyen, de a fej helyzete legyen olyan, hogy rálássunk az ajtóra, ha ez nem megoldható használjunk tükröket. A fejrész környékén ne legyenek éles sarkok (asztal,polc) és élek. Ne legyen az ágy ablak mellett sem, mert az energia kiáramlik.

Forrás: freeyourmind.blog.hu

Címkék:

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

czihaki viktoria írta 1 napja a(z) Mire jó a távgyógítás... fórumtémában:

Még valami Tibor kimondottan neked címezve mivel már...

czihaki viktoria írta 1 napja a(z) Mire jó a távgyógítás... fórumtémában:

Ja és még valami a Te általad oly nagyra tartott ...

czihaki viktoria írta 2 napja a(z) Mire jó a távgyógítás... fórumtémában:

Kedves Ibolya félre érted ha bármit szeretnél tudni a ...

czihaki viktoria írta 2 napja a(z) Mire jó a távgyógítás... fórumtémában:

Kedves Tibor tudod már nagyon régóta ismerem Gautama ...

Racz Ilona írta 1 hete a(z) KÖSZVÉNY fórumtémában:

Kedves koszvenyesek ! Szeretnem a segitsegeteket ...

Veronika Fruh írta 1 hete a(z) Elektro-akupunktúrás készülék és terápia fórumtémában:

Kedves Répásy Család! Valóban nagyon jó a mágnes. ...

Frank Gusztávné Magdolna írta 2 hete a(z) A szív meridián pszichoenergetikai információi blogbejegyzéshez:

Kedves Béla! Szeretném megkérdezni, hogyha lehet, ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu