Szeretettel köszöntelek a Gyógyításról másképp Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 6975 fő
  • Képek - 478 db
  • Videók - 217 db
  • Blogbejegyzések - 543 db
  • Fórumtémák - 56 db
  • Linkek - 84 db

Üdvözlettel,

Gyógyításról másképp Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Gyógyításról másképp Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 6975 fő
  • Képek - 478 db
  • Videók - 217 db
  • Blogbejegyzések - 543 db
  • Fórumtémák - 56 db
  • Linkek - 84 db

Üdvözlettel,

Gyógyításról másképp Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Gyógyításról másképp Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 6975 fő
  • Képek - 478 db
  • Videók - 217 db
  • Blogbejegyzések - 543 db
  • Fórumtémák - 56 db
  • Linkek - 84 db

Üdvözlettel,

Gyógyításról másképp Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Gyógyításról másképp Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 6975 fő
  • Képek - 478 db
  • Videók - 217 db
  • Blogbejegyzések - 543 db
  • Fórumtémák - 56 db
  • Linkek - 84 db

Üdvözlettel,

Gyógyításról másképp Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

network.hu

Sok esetben az alvászavar önálló probléma, de lehet szervi vagy lelki megbetegedés tünete is.

Nem kielégítő mennyiségű és/vagy minőségű alvás, ami jelentős ideig fentáll, magába foglalja az elalvási, átalvási nehézséget, vagy nagyon korai felébredést. Insomnia számtalan mentális zavar közös tünete, és csak akkor kell ide besorolni, ha az alapvető zavar (szindróma) mellett, a klinikai képet az alvászavar uralja.

Alternatív megoldásokat is lehet alkalmazni az alvás javítására, de bármilyen természetes készítmény, módszer használata előtt, nem árt egy orvossal konzultálni.

Néhány alternatív lehet lehetőség:

Valeriana (Valeriana officinalis, macskagyökér): kapható teaként, folyékony kivonatként, kapszula formában. Alvás előtt egy órával érdemes bevenni. De nem hat azonnal, két három hét szükséges a hatás kifejtéséhez. Sajnos nem hat mindenkinél, elég sok a mellékhatása, és sok kontraindikációja is van.

Melatonin: egy a test által is termelt hormon, a mi az alvás-ébrenlét cirkadián ritmusát szabályozza

Kava: gyógynövény, bár én nem választanám, májelégtelenséget okozhat

Diéta: coffein, kerüljük a kávét,teát más coffeintartalmú készítményeket; ne együnk sok édeset lefekvés előtt; együnk triptofántartalmú ételeket, magnéziumtartalmú ételeket

Relaxáció: yoga, lazító tornagyakorlatok, vizuális relaxáció

Aromaterápia: levendula, pár szál a párna alá, pár csepp olaj a fürdővízbe, teaként, tinkturaként, lekvárban. Gyorsan hat, gyorsítja az elalvást, hosszítja az alvásidőt, növeli az alvás mélységét és felfrissülést nyújt. Nőknél jobban hat, mert érzékenyebbek az illatokra. Hasonló hatású a kamilla és a ylang-ylang is.

Fényterápia: ha nehéz az elalvás, érdemes reggel egy sétát tenni, hogy a test több fényt érzékeljen, ha korai az ébredés ugyanez segíthet késő délután. A fénynek a melatonin szintézis cirkadián ritmusának szabályozásában van szerepe.

Zeneterápia: lassú zene, főleg ha zongorajáték :)

Mozgás: itt nem a túlzott,fárasztó mozgásról van szó, mert az adrenalinfelszabaduláson keresztül fokozza az álmatlanságot

Akupunktúra: növeli a melatonin szintjét

Ayurveda: erről majd egy másik posztban, elég bonyolult a dolog

Feng Shui: az ágyat úgy kell elhelyezni, hogy ne legyen sarokban, ne az ajtóval szemben legyen, de a fej helyzete legyen olyan, hogy rálássunk az ajtóra, ha ez nem megoldható használjunk tükröket. A fejrész környékén ne legyenek éles sarkok (asztal,polc) és élek. Ne legyen az ágy ablak mellett sem, mert az energia kiáramlik.

Forrás: freeyourmind.blog.hu

Címkék:

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Kiss Béláné Éva írta 22 órája a(z) KÖSZVÉNY fórumtémában:

Kedves Eipl Jánosné. A Ganoderma ami a kávéval...

Gálik Ágnes írta 2 napja a(z) Elektro-akupunktúrás készülék és terápia fórumtémában:

Sajnos használjuk a készüléket, de érdemleges változás nincs....

zsoldos margit írta 6 napja a(z) 5 tibeti jógagyakorlat videóhoz:

Köszönöm!

Kálmán József 6 napja új blogbejegyzést írt: Alternatív lehetőségek

Kálmán József új fórumtémát indított: Alternatív lehetőségek

czihaki viktoria írta 1 hete a(z) KÖSZVÉNY fórumtémában:

Üdvözlök mindenkit. A köszvényben szenvedőknek ...

Volráb Vanda 1 hete új videót töltött fel:

Volráb Vanda 1 hete új videógalériát töltött fel:

Renu 28 - Áttörés a szépségiparban

Simon Ildikó írta 2 hete a(z) Elektro-akupunktúrás készülék és terápia fórumtémában:

Kedves Ágnes! Ha nem tudod utolérni a forgalmazót nehéz ...

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu